
Intensieve individuele bedrijfcoaching
Individuele coaching afgestemd op je bedrijf en Jij
Individueel en afgestemd
Elk traject is helemaal toegespitst op wat jouw bedrijf nodig heeft. In basis gaan we onze aandacht vestigen op de onderwerpen die hiernaast vermeld staan.
In een periode van gemiddeld genomen een half jaar gaan we de onderwerpen 1 voor 1 doornemen, doorvragen, doorvoelen, wat heeft jouw bedrijf hierin nodig van jou om succesvol te zijn?
Door mijn jarenlange ervaring als eigenaresse van een administratie- en belastingkantoor heb ik vele ondernemers gezien, van startend tot “ouwe rotten” en geleerd dat er niets zo belangrijk is, als zorgen dat je bedrijf de juiste klanten vindt en behoudt, dat je winstmarge genoeg is én dat jij er gelukkig van wordt en blijft.
Sinds 5 jaar heb ik een praktijk als coach/energetisch therapeut en Luisterkind Trainer en begeleid ik mensen met allerhande klachten.
Mijn ervaring als administrator, adviseur, coach en ondernemer, voeg ik samen om jou te helpen je bedrijf zo succesvol mogelijk te maken. En wat dat inhoudt is aan jou uiteraard. Succesvol is niet altijd met geld, het kan ook betekenen dat je bijvoorbeeld hetzelfde geld verdient in minder uren. Succesvol voor jou, daar gaat het mij om en daar gaan we aan werken. Van te voren maak ik een inschatting in hoeveel uren ik verwacht bezig te zijn, dit is per bedrijf en eigenaar verschillend en kan ik pas werkelijk inschatten na een eerste intake. Deze intake kost 150 euro en wordt als aanbetaling aangemerkt als je het coachingstraject besluit af te nemen.
Praktisch
De kosten voor het intakegesprek is € 150,= en dient voorafgaand aan het gesprek te worden betaald. Besluit je een coachingstraject te gaan volgen bij mij, dan wordt dit bedrag van het totaal van het traject afgehaald. Na het intakegesprek maak ik een maatwerk offerte, die kan variëren tussen € 1.500 en € 7.500 excl. btw.
Onderwerpen
- Je bedrijf en jij
Hoe verhoudt jij je tot je bedrijf? Ben jij je bedrijf of is er echt een privé en zakelijk? En hoe vind jij dat? En vooral, wat doet dat voor het bedrijf, de manier waarop jij betrokken bent.
- Werkzaamheden
Welke werkzaamheden doe jij voor je klanten? Sluit dat aan bij waar je goed in bent, waar je evt opleiding voor gedaan hebt. Heb je opleiding of training nodig om er beter in te worden?
- Jouw ideale klant
Welke klanten zijn voor jou ideaal? Wat is jouw doelgroep? Zijn dat bedrijven, particulieren, allebei? Of alleen mannen of alleen vrouwen of alleen kinderen, enz.
- Klantwerving
Hoe kom je aan deze klanten, als je weet welke doelgroep het beste bij jouw bedrijf past? Social media, advertenties, mond op mond, etc. Wat sluit aan bij jou en je klanten?
- Klantbinding
Hoe zorg je ervoor dat je product of dienst, bij de juiste doelgroep, dusdanig nodig of interessant is, dat er meer wordt afgenomen? Hoe kun je producten op elkaar aan laten sluiten, zodat de klant na het kopen van 1 product nog meer kapot. Hoe zorg je dat jouw dienst zo waardevol is dat je klant er meer van wil?
- Verdienmodel
Wat is je verdienmodel? Verdien je wel genoeg voor het product of dienst wat je levert? Is er een reële winstmarge na het aftrekken van de kosten?
- Omzet, kosten, winst en strategiebepaling
Hoe houdt je zelf inzicht in je administratie en hoe kun je sturen naar meer winst voor minder product of dienst? Hoe wordt je steeds meer winstgevend met je bedrijf en wat kun je daar vervolgens mee doen, om nog winstgevender te worden.
- Resume
Alles bij elkaar genomen, hoe verhoudt jij je dan tot je bedrijf? Wat heb jij nog nodig als persoon, om nog meer je bedrijf te dragen, winstgevend te maken en te zorgen dat je er ook plezier in hebt?